Om klubben

Medan du själv åker snöskoter kan resten av familjen ägna sig åt skidåkning, utför eller på längden, skidskola för barnen, eller ta en tur med bandvagnen till Våffelstugan. Bara att välja.

I Lofsdalen samarbetar alla för att ta väl hand om turisterna, Stuguthyrningarna ser till att du kan välja boende, spårbolaget Lofsdalsspår ser till att det finns fina spår både för skidåkare och skoteråkare, det finns ICA-affär och bensinstation och flera restauranger att välja mellan.

Skoterklubben har som mål att ordna förarbevisutbildningar, aktiviteter för dem som är intresserade av att köra snöskoter, allt från skotersafari till tävlingsverksamhet. På vår Facebook-sida får du veta när de olika aktiviteterna äger rum..

Lofsdalens Skoterklubb

Här finns det mesta man kan önska sig av en vintersportort. Något för hela familjen!

Åk till toppen